2010年8月20日

黑面



《香港文匯報.文藝天地》,2010年8月20日,C2

5 則留言:

  1. 石油君,看見妳的風格比以往變了呢~~

    回覆刪除
  2. 估唔到我仲係叫石油~~"
    我覺得風格都沒有太大分別呀。

    啤酒君,你最近又點呀?
    醉酒中^^?

    回覆刪除
  3. 是的,你變了狂寫詩狂寫小說的活潑份子了^^。但還可叫石油君~~

    我覺得可能係小說風格和詩風有點不同。

    唔,我呀,都唔係一年三百六十五日都醉~.~

    回覆刪除
  4. 石油係有時活躍下,但好多時都係沉底~~"

    不過我可能比較懶,寫得好平鋪直敘,唔可以好似你咁,對文字有更多修飾~~

    醉同酒好似已經成為你既代名詞了^^

    回覆刪除
  5. 石油君唔一定要沉底既。莫非你要隱居嗎?~ ~"

    你的詩,我又覺得唔算係平鋪直敍,而是慢慢滲出,往往到尾末凝住感覺。個人觀感。

    即係我變了酗酒漢@.@

    回覆刪除